ПІДРОЗДІЛ СПРИЯННЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЮ ВИПУСКНИКІВ

Керівник підрозділу Гуревич Оксана Григорівна Телефон : 0673606458 | 
Заступник керівника підрозділу Талащук Вероніка Миколаївна Телефон :09844641 |
| Члени підрозділу |
Керівники випускних груп Островський Володимир Іванович Святецька Алефтина Василівна | Здобувачі освіти Клюйко Валерія В’ячаславівна Довгалець Михайло Миолайович |
Основні завдання підрозділу сприяння працевлаштуванню випускників
- Сприяння працевлаштуванню випускників.
- Проведення постійного аналізу попиту і пропозицій на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює Коледж.
- Налагодження співпраці з державною службою зайнятості населення, закладами охорони здоров’я міста і області, підприємствами незалежно від форми власності, які можуть бути потенційними роботодавцями для випускників.
- Забезпечення координації дій з центральними та місцевими органами виконавчої влади, службами зайнятості населення, закладами охорони здоров’я міста і області, підприємствами (роботодавцями) щодо оптимального узгодження реальних потреб ринку праці та ринку освітніх послуг.
- Інформування випускників ВП «Костопільський фаховий медичний коледж» про вакантні місця в закладах охорони здоров’я міста і області, на підприємствах, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціалізації).
- Здійснення спільно з державною службою зайнятості населення моніторингу працевлаштування випускників за місцем їх проживання згідно вимог закону «Про фахову передвищу освіту» і визначення показника працевлаштування.
- Забезпечення координації дій із заінтересованими сторонами щодо моніторингу і діагностування якості освітньої діяльності та якості фахової еред вищої освіти.
- Забезпечення проведення опитування заінтересованих сторін щодо актуальності освітньо-професійних програм, якості освітньої діяльності та якості підготовки випускників.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПІДРОЗДІЛ СПРИЯННЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЮ ВИПУСКНИКІВ ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ «КОСТОПІЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «РІВНЕНСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ