Звіт про проведення тижня ЦК природничо-наукових дисциплін у 2025-2026 н.р.

17.11.2025

У період з 10 по 14 листопада 2025 року у ВП «Костопільський фаховий медичний коледж» було проведено Тиждень циклових комісій природничо-наукових дисциплін, метою якого було підвищення якості освітнього процесу, активізація пізнавальної діяльності студентів, розвиток професійних компетентностей, творчості та інтересу до майбутньої фахової діяльності. Протягом тижня викладачами та студентами організовано низку навчально-пізнавальних і практично-орієнтованих заходів.

У понеділок,  10 листопада, під керівництвом викладача основ латинської мови та медичної термінології Талащук В.М. було проведено інтерактивний семінар-практикум «Латинська мова – джерело медичної мудрості». Семінар-практикум був спрямований на поглиблення знань студентів із латинської медичної термінології та демонстрацію її ролі в професійній діяльності медичного працівника.

Під час заходу студенти виконували завдання з перекладу рецептів, медичних діагнозів, латинських висловів, розв’язували термінологічні ребуси та працювали в малих групах.

Особливу увагу було приділено практичним вправам, які допомогли учасникам закріпити правильну вимову та застосування термінів у професійному контексті.
Захід пройшов у невимушеній, інтерактивній атмосфері та сприяв підвищенню мотивації до вивчення латинської мови.

У вівторок, 11 листопада, викладачем інформаційних технологій в медицині Сенетою С.Є. з метою розвитку цифрової грамотності, логічного мислення та навичок роботи з інформаційними технологіями була проведена команда вікторина «Цифровий батл». Учасники виконували завдання на швидкість і точність: розв’язували логічні задачі; працювали з інтерактивними онлайн-платформами; проходили тестування на знання з інформаційної безпеки. Також протягом тижня був проведений веб-квест «Шахрай, гудбай!», який є частиною національної кампанії з кібербезпеки у воєнний період. Основна мета заходу – підвищення рівня обізнаності учасників про безпеку безготівкових розрахунків та ефективні способи захисту від платіжного шахрайства в інтернеті. Було акцентовано увагу  на найпоширеніших методах шахрайства , зокрема соціальні інженерії, коли зловмисники маніпулюють довірою людей для отримання конфіденційної інформації (реквізити карток, пін-коди, паролі, та ін.)

Ділову гру «Подорож у світ психології» було проведено у середу, 12 листопада викладачем основ психології та міжособового спілкування Рижою М.Й. яка була спрямована на розвиток комунікативних умінь, навичок командної роботи та здатності до ефективної взаємодії з пацієнтом.
Студенти опрацьовували змодельовані психологічні ситуації, брали участь у рольових іграх, аналізували типи темпераменту та стилі спілкування.
Особливий інтерес викликала вправа «Психолог у дії», де учасники мали знайти шляхи вирішення конфліктних ситуацій у медичній практиці.
Захід сприяв формуванню емоційної компетентності та розумінню психологічних механізмів поведінки людини.

У четвер, 13 листопада, під керівництвом викладача медичної хімії Бородавко Т.І., відбулася квест-гра «Підкорювачі хімічних вершин». Квест був побудований у вигляді послідовних станцій, кожна з яких містила завдання з медичної та загальної хімії. Команди студентів виконували:

Завдяки ігровому формату учасники повторили ключові теми курсу, розвинули навички швидкого прийняття рішень та закріпили знання з хімії у практичному контексті.

Завершився тиждень циклових комісій 14 листопада засіданням гуртка «Юні знавці лікарських рослин» (керівник - викладачка медичної біології Переходько П.Г.) під час якого учасники  відвідали фітобар «Материнка».

На засіданні гуртка студенти ознайомилися з лікувальними властивостями лікарських рослин, особливостями збору, сушіння та застосування фітосировини у медицині.

Учасники підготували тематичні міні-презентації про рослини своєї місцевості, представили власні гербарії та брали участь у вікторині «Рослина-лікар у твоєму житті».

Завершальним елементом зустрічі став фітобар «Материнка», де студенти дегустували чаї на основі материнки та інших корисних трав, обговорювали їх ароматичні та лікувальні властивості, дізнавалися про особливості застосування фітотерапії у профілактиці захворювань.

Отже, тиждень циклових комісій пройшов на високому організаційному та змістовному рівні. Усі заходи були спрямовані на формування практичних умінь, стимулювання творчості, розвиток професійної компетентності й поглиблення знань студентів у важливих для майбутньої професії напрямах. Активна участь студентів засвідчила їх зацікавленість у навчанні та бажання вдосконалювати власні навички.
Тиждень став корисним, пізнавальним та емоційно насиченим як для студентів, так і для викладачів.

 

Повернутись